Rodica Babici cel mai activ voluntar al raionului Soroca

Rodica Babici o tînără de 17 ani, elevă la Colegiul Pedagogic ’’Mihai Eminescu’’ din Soroca a fost desemnată la sfîrşitul lunii decembrie  ’’Voluntarul Anului -2012’’ al raionului Soroca. O fire energică şi ambiţioasă Rodica se implică activ in viaţa raionului Soroca. Face voluntariat de mai bine de doi ani, in cadrul Centrului de Resurse pentru Tineri  ‘’Dacia’’ din Soroca şi speră să nu se oprească aici. Pînă a ajunge un voluntar activ, a fost o simplă elevă la şcoală, un simplu cetăţean în ţară şi un mic punct în univers însă datorită voluntariatului spune Rodica încearcă să ajungă un adevărat cetăţean ,care doreşte să facă  schimbări şi să simtă acel miros plăcut al unei societaţi fericite.

„Am devenit voluntar deoarece am auzit strigătul societaţii de a ajuta si a activa, încercînd sa fac schimbarea chiar de la mine. În clipa cînd m-am decis să fac voluntariat, viaţa mea s-a schimbat mult, dezvoltîndu-mi simţul responsabilitaţii, atunci cînd apare necesitatea de a soluţiona o problemă, trece prin prisma sufletului şi apoi devine faptă. Implicîndu-mă în activităţile de voluntariat, mi-am propus din start ca munca mea să fie calitativă, oferind timpul valoros pentru lucrurile preţioase în folosul societăţii”, mi-a mărturisit Rodca.

Mai multe detalii la: http://www.civic.md/interviuri/19364-rodica-babici-cel-mai-activ-voluntar-al-raionului-soroca.html

Lasă un răspuns

