Săptămâna sănătății, 2011-Ediția a 2-a

Am participat cu mare drag și la cea de-a 2-a ediție a seminarului informativ din cadrul Săptămânii Sănătății, organizat de către Coaliția pentru promovarea legii și activităților de voluntariat în parteneriat cu Ministerul Tineretului și Sportului a RM și DGETS .

Activitatea noastră a fost constituită din 2 părți: Informarea  în legătură cu efectele negative ale fumatului și instruire tinerilor în acest domeniu. Grupul- țintă fiind copiii din tabăra ,,Camping” de la Vadul lui Vodă, noi, voluntarii de la TDV și nu numai, am mers la ei cu un anumit suport informațional, oferindu-le un mini-training.

Este îngrijorătoare situația societății noastre la capitolul ,,țigări”, de aceea, copii au aflat de la noi efectele negative ale fumatului, înainte de a pune mâna pe o țigară, sper eu… Și rezultul a fost destul de bun. Tinerii, în vârstă de 13-16 ani, au arătat interesați de ceea ce le spuneam noi, astfel încât, cu mândrie, la final, am afirmat sus și tare : ,,NOI NU FUMĂM!”

Pe lângă asta, noi, voluntarii ne-am distrat :D  și ne-am simțit de minune în aceste 3 zile; am legat noi prietenii, ne-am regăsit vechile cunoștințe și am stat la o ,,ceașcă cu discuții” până la orele târzii…frumos!

Mă pot lăuda și cu un fel de diplomă :D  semnată de Ministrul Tineretului și Sportului RM- Ion CIOBANU, de Valentina CUJBĂ- Șef-adjunct DGETS, Mun.Chișinău  și de Antonița FONARI- cel mai senin OM!

Pe această cale, mulțumesc TDV-ului și Anișoarei CONDRAT.

P.S. În sfârșit, am primit și gentuța asta superbă, pe care  o voi purta cu mare mândrie!  😉

VOLUNTARIATUL- O ACTIVITATE CARE-ȚI POATE SCHIMBA VIAȚA!

Sursa: www.naty.com.md

Lasă un răspuns

